Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Nie oferujemy płatności z odroczonym terminem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszelkie informacje na temat czasu realizacji zamówień znajdują się tutaj

Co oznacza dostępność „na wyczerpaniu”?
Dostępność „na wyczerpaniu” oznacza, że posiadamy kilka sztuk danego towaru na stanie magazynowym. Innymi słowy, stan magazynowy w każdej chwili może wyczerpać się.  Szczegółowe informacje na temat aktualnej dostępności towarów można uzyskać dzwoniąc pod numer kontaktowy, wysyłając e-mail lub po prostu składając zamówienie.

Czy mogę liczyć na rabat?
Nie stosujemy indywidualnych rabatów.

Czy jest możliwość zakupu na raty?
Nie oferujemy zakupów na raty.

Jak dowiedzieć się kiedy towar będzie osiągalny?
Szczegółowe informacje na temat aktualnej dostępności towarów można uzyskać dzwoniąc pod numer kontaktowy, wysyłając e-mail lub po prostu składając zamówienie.

Czy cena towarów w siedzibie firmy Sekwens jest taka sama jak podana na stronie?
Tak. Stosujemy te same ceny zarówno w sklepie internetowym jak i w stacjonarnym punkcie sprzedaży.

Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
Nie trzeba rejestrować się aby dokonać zakupu w sklepie Tradismak. Rejestracja daje natomiast kilka korzyści: przy kolejnych zakupach nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych wysyłkowych, istnieje możliwość podglądu statusu zamówienia a także można użyć schowka do  stworzenia listy często kupowanych produktów co oszczędza czas na ich ponowne wyszukiwanie.

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar w siedzibie firmy Sekwens?
Tak. Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy Sekwens.

Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu?
Kurier zostawi kartkę z telefonem kontaktowym. Należy zadzwonić pod ten numer i umówić się na godzinę dostawy.

Jak prawidłowo odebrać przesyłkę od firmy kurierskiej?
Po podpisaniu dokumentów i ewentualnym uiszczeniu opłaty należy w obecności kuriera sprawdzić, czy paczka jest nienaruszona – zarówno opakowanie jak i wnętrze. W przypadku gdy stan przesyłki jest nieprawidłowy należy spisać protokół szkodowy lub zapisać uwagi na liście przewozowym. Odpowiednie formularze ma przy sobie kurier.

Przelałem pieniądze na Państwa konto, kiedy otrzymam przesyłkę?
Wszelkie informacje na temat czasu realizacji zamówień znajdują się tutaj

Czy mogę zwrócić towar zakupiony wysyłkowo?
Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się tutaj

Sklep jest w trybie podglądu

© tradismak 2013.

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Sklep internetowy Shoper.pl